آریساآریسا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

دختر جیگر بابا و مامان

دل نوشته مامان آریسا جون

1392/11/13 23:43
158 بازدید
اشتراک گذاری

دوران شیرین و پر دلواپسی رو دارم طی میکنم و از خداوند مهربون کمک میخام چون در این شرایط هیچ کس  به خوبی خودت نمیتونه کمکم کنه.

خدایا از من امتحان های سخت نگیر چون میدونم از پسش بر نمیام

پروردگارا ای یزدان بخشنده تنها آرزوم سلامتی و خوشبختیه کوچولوی توی دلمه این را از من دریغ مکن.

خداوندا خودت خوب میدونی که واقعا دوستت دارم و غیر از تو به کسی چشم امید ندارم و میدونم تو هم منو به حال خودم رها نمیکنی و همیشه مراقبم هستی.

 

 

 

 

امیدم به توست ای امید ناامیدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوید
13 بهمن 92 23:45
درود به مامان آریسا عزیز
MAHSHID
15 بهمن 92 16:35
انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم تقدیم به اولین بچه داداشم